14 Jul 2013

Percutian ke Korea ( 13 May - 20 May 2013) - Part 3 : Jeju island(Glass Castle)

Glass Castle
Dimana tempat yang penuh dengan kaca. 
Sape2 peminat tegar kristal atau kaca boleh lah datang sini. Memang cantik perbuatannya dan unik.
Ingat nak beli la kristal untuk wat perhiasan kat rumah. Memandangkan aku rasa memenuhkan rumah baik tak yah beli. So tengok- tengok jela.
Bagi aku tempat ni membosankan. hahaha sebab ape? 
sebab aku bukannya peminat tegar itu kristal atau kaca. 

Biarlah kalau tak suka pon. Janji posing depan camera wajib. Untuk buat kenangan bawak balik malaysia. 





Kata mr One:

Kalau kita baling duit kat katak tu.. 
Tandanya kita ada tuahlah dan dihajati biasanya termakbul..
tu semua keprcayaan masyarakat korea.
Aku? cuba la baling 
alhamdulillah gol ..!!!!
tapi aku tak percaya pon semua tu. cuma niat sedekah kat katak tu.. heheh
Apepon banyak tu duit syiling kat dalam air tu.. rasa nak p korek je air tu. hheheh





No comments:

Post a Comment